\$video['channels']:
\$channelInfo: Array ( [0] => Array ( [id] => 101251 [slug] => hentai-271 [name] => hentai [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 134939 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 71 ) [1] => Array ( [id] => 87341 [slug] => myhentai-1 [name] => myHentai [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 242822 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 28 ) [2] => Array ( [id] => 86741 [slug] => hentai-3d-vids [name] => Hentai 3D vids [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 357801 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 22 ) [3] => Array ( [id] => 80000 [slug] => futanari-19 [name] => Futanari [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 307966 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 10 ) [4] => Array ( [id] => 76142 [slug] => 3d-38 [name] => 3D [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 215829 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 26 ) [5] => Array ( [id] => 74070 [slug] => animated-7 [name] => animated [type] => 1 [pic] => 0 [user_id] => 306444 [aff] => 0 [subscribers] => [videos] => 12 ) )
Sircus Futanari Compilation [16:22]
Embedfap2beradd to...
Embed the video x
Link to the video
  1. Skip ahead to this part of the video1:29
  2. Skip ahead to this part of the video2:58
  3. Skip ahead to this part of the video4:27
  4. Skip ahead to this part of the video5:57
  5. Skip ahead to this part of the video7:26
  6. Skip ahead to this part of the video8:55
  7. Skip ahead to this part of the video10:24
  8. Skip ahead to this part of the video11:54
  9. Skip ahead to this part of the video13:23
    You must enable javascript and have the latest version of Adobe Flash Player to view this video

    722 people disliked this
    1. AnonymousBEST COMMENT

      To all the guys, my shaved pussy is damn hot anyone wanna fuck me and lick my pussy? If yes then you have to like this comment

      297 months ago
    2. Anonymous replied

      What's your number?

      via fapdu for iphone

      07 months ago
    3. AnonymousBEST COMMENT

      I think this is attractive for both male and female viewers. The males watch beoutiful girls and the female big penises. Very innovational.

      via fapdu for iphone

      93 months ago
    4. Tehehe I cant decide what else to add to my vids from sircus works :D

      02 months ago
    5. futanari

      02 months ago
    6. R we wet yet? Lol

      via fapdu for android

      02 months ago
    7. Is it weird for a guy to like girl with a penis fucks a guy? because I'm a guy. And I'm not gay or bi i'm straight but I like to watch this and even think about girls fucked me lol

      43 months ago
    8. Anonymous replied

      Nah don't think so, you just probably don't like watching videos with penises everywhere with guys, so you prefer girls

      via fapdu for ipad

      12 months ago
    9. Anonymous replied

      It's not weird, its normal

      via fapdu for android

      03 weeks ago
    10. This brings my fantasies to life best 4d vid 8've seen this site rules

      via fapdu for android

      13 months ago
    11. Tyler

      via fapdu for android

      33 months ago
    12. Hot and with a bangin sound track

      via fapdu for iphone

      24 months ago
    13. whooh! Never made it to the end before

      04 months ago
    14. I don't know if this is lesbian or not

      via fapdu for iphone

      05 months ago
    15. Best part was the elven 3-way. Also, it's nice to see some ladies with balls. :-)

      35 months ago
    16. Why do they have man parts if they are girls ????

      via fapdu for iphone

      05 months ago
    17. Jjb

      via fapdu for iphone

      05 months ago
    18. This shit is so hot.

      via fapdu for android

      05 months ago
    19. Awesome

      via fapdu for iphone

      05 months ago
    20. so fucking hot. never watching real porn again

      via fapdu for iphone

      75 months ago
    21. Now I can suck cock and boob

      via fapdu for android

      15 months ago
    22. What does woman say? It norm but wth it thrid ppl or forth woman .... They hav sperm yet? Idk~ =<

      via fapdu for windows phone

      06 months ago
    23. Anonymous replied

      Fucking.... Hah.

      via fapdu for windows phone

      06 months ago
    24. oh god let me just say, i'm a girl and i wish i could be the futa!! turns me on so much omfg..

      via fapdu for ipad

      56 months ago
    25. Anonymous replied

      Ago glad I'm not the only female that's turned on by this

      via fapdu for android

      03 months ago
    26. Tfh

      06 months ago
    27. Why do you fap to this video?i want to fuck girls lesbians

      36 months ago
    28. Anonymous replied

      Then why are you on this video

      via fapdu for ipad

      06 months ago
    29. Tito

      via fapdu for android

      06 months ago
    30. Ima need some action from 12:32

      via fapdu for iphone

      06 months ago
    31. because i like dicks but not men

      via fapdu for iphone

      57 months ago
    32. Somebody reply and I will let u lick my pussy and tell u where I am it's hot

      via fapdu for iphone

      27 months ago
    33. Anonymous replied

      seems legit

      06 months ago
    34. 13 :56

      via fapdu for android

      07 months ago
    35. Futanari female friendly

      via fapdu for android

      07 months ago
    36. It's comeing up an ah ah ah oh yeah

      via fapdu for iphone

      27 months ago
    37. Yes yes yes more more more blow me harder!!!!!

      via fapdu for iphone

      07 months ago
    38. Cuz

      via fapdu for android

      07 months ago
    39. One of does cum

      via fapdu for ipad

      07 months ago
    40. Holy shit best fucking ever!!!!

      via fapdu for iphone

      27 months ago
    41. Cause I can

      via fapdu for iphone

      07 months ago
    42. Oh my god my pussy! it is so wet and my cum is saying that I need a vibrator in my pussy now!

      37 months ago
    43. wet pussy

      27 months ago
    44. wanted to see her cum

      via fapdu for iphone

      07 months ago
    45. Anonymous replied

      yeah me too

      27 months ago
    46. Anonymous replied

      same here

      15 months ago
    47. Now if only they came or cummed.

      via fapdu for iphone

      08 months ago
    48. ...

      08 months ago
    49. Didnt see shit

      via fapdu for android

      38 months ago
    50. Fucking hot !!

      via fapdu for ipad

      28 months ago
    51. Ali

      via fapdu for android

      08 months ago
    52. I don't get it a guy has a penus with boobs and long hair

      via fapdu for android

      08 months ago
    53. Lick my pussy

      via fapdu for ipad

      28 months ago
    54. Its very hot

      via fapdu for ipad

      18 months ago
    55. Lesbian fap fap fap fap pussy dick

      via fapdu for iphone

      19 months ago
    56. Pussy wet

      via fapdu for android

      09 months ago
    57. Hottt

      via fapdu for android

      09 months ago
    58. Omg this made my pussy so wet!

      via fapdu for android

      89 months ago
    59. Anonymous replied

      Wish I could lick your wet pussy

      via fapdu for ipad

      29 months ago
    60. Kind of crazy but got my pussy so wet I feel like squirting

      via fapdu for android

      49 months ago
    61. Lesbian 3D

      29 months ago
    62. Oh yea! I like to watch this with a dildo in both my holes while I vibrate and squirt my pussy!!!

      79 months ago
    63. I love it!!

      via fapdu for android

      110 months ago
    64. This video is really fuckin weird but really fuckin hot at the same time what the fuck.

      via fapdu for iphone

      110 months ago
    65. Anonymous replied

      Ikr but is sexy too

      via fapdu for android

      08 months ago
    66. show the cum shot

      311 months ago
    67. i like the video but i wish they just cum or something its sad that they dont cum is there a video yall know thats they same looking video as this that shows they cumshoting

      1311 months ago
    68. Nature,Science,and God's work gone wrong,.....

      111 months ago
    69. Damn I've never seen stuff like this but it got me hard

      via fapdu for android

      111 months ago
    70. My pussy is soaking

      via fapdu for iphone

      1011 months ago
    71. I'm wet

      via fapdu for iphone

      211 months ago
    72. Anonymous replied

      R u still wet??

      011 months ago
    73. Hot

      via fapdu for iphone

      011 months ago
    74. Alrite

      via fapdu for android

      011 months ago
    75. My pussy is totally wet..

      311 months ago
    76. Anonymous replied

      And my cock is hard

      via fapdu for iphone

      111 months ago
    77. Anonymous replied

      If ur pussy is wet dry it up n shut d 4uck up

      111 months ago
    78. My mime is yama

      via fapdu for iphone

      1last year
    79. It's not but isn but could be strangly arousing.

      via fapdu for iphone

      0last year
    80. It's stupid. Im sorry but I hate porn were girls even have fake penises it sucks

      via fapdu for iphone

      0last year
    81. Anonymous replied

      Don't like the video? Just give it a thumbs down, click off the video and just don't watch it.

      via fapdu for iphone

      011 months ago
    82. .

      via fapdu for iphone

      0last year
    83. wtf this just futa porn why cant they have strap ons

      0last year
    84. Anonymous replied

      It's futanari bro. What more do you want?

      via fapdu for iphone

      011 months ago
    85. Unlogic

      via fapdu for android

      2last year
    86. Cuz its hot

      via fapdu for android

      3last year
    87. Masturbate endlessly tothis

      via fapdu for android

      2last year
    88. hill

      1last year
    89. Like this post if u wann fuck

      via fapdu for iphone

      33last year
    90. Anonymous replied

      Fuck me

      via fapdu for iphone

      7last year
    91. I wanna fuck dis bitch with my 20 inch dick

      via fapdu for iphone

      3last year
    92. Shit idk

      via fapdu for iphone

      1last year
    93. load more comments